Communicatie

Communication Board

Met de komst van de social media is het belang van een goede bedrijfscommunicatie alleen maar groter geworden. Dankzij onze Communication Board, opgericht in 2018, kunnen we deze essentiële thema’s aanpakken en onze ondernemingen begeleiden in de voortdurend veranderende communicatiewereld.

Verder lezen

De uitdagingen van de interne en externe communicatie veranderen dagelijks. De Communication Board houdt de communicatieverantwoordelijken van onze ondernemingen op de hoogte van de recente ontwikkelingen en tools inzake communicatie. Zij delen regelmatig hun goede praktijken.

Onze acties

  • Trafiek genereren naar uw social media

    Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en zelfs Tik-Tok. Daar brandt vandaag de lamp als het om bedrijfscommunicatie gaat. Met de ervaring van communicatiebureau Akkanto en aan de hand van concrete tips, vertelden wij u hoe u trafiek kunt genereren naar uw social media. In dit verhaal zijn uw medewerkers de eerste ambassadeurs van uw merk.

    Verder lezen

  • Je kunt niet alles doen op de social media

    Soms moeten we het tempo van de communicatie een beetje afremmen en bepaalde regels afspreken, vooral in het socialmedia-tijdperk. Die netwerken richten zich in de eerste plaats tot de mensen in uw onderneming. Vandaar het belang van de workshop door Akkanto rond gewenst gedrag op de social media.

    Verder lezen

12/2

En verder…

De interne communicatie bij Denys

Best practice :

Beter communiceren, dat moet ook intern gebeuren. En hier treedt de onderneming Denys op het voorplan want zij is erin geslaagd om de arbeiders erbij te betrekken, een echte uitdaging! Zij heeft haar goede praktijken gedeeld tijdens de Communication Board van 20 februari ll. Een voorbeeld om op te volgen.

En voor 2020…

We blijven inzake communicatie de voorkeur geven aan kwaliteit boven kwantiteit. Via onze verschillende campagnes (More than Building, Build with Joy, …) willen we de bouwsector in een positief daglicht stellen. Daarnaast kaarten we ook enkele specifieke thema’s aan:

  • Hoe beter communiceren met offline werknemers, en meer bepaald met de arbeiders?
  • Welke (digitale of andere) communicatie kiezen in welke gevallen?