Aantrekkelijkheid van de grote bouwondernemingen

More than Building

More than Building wil de ongelofelijke rijkdom en mogelijkheden van de grote bouwondernemingen – vooral inzake tewerkstelling – in de verf zetten. De campagne focust op onze acties om de grote uitdagingen aan te gaan, zoals het milieu, duurzame innovatie en welzijn op het werk. Onze medewerkers zijn de bevoorrechte getuigen.

Verder lezen

Eind 2018 startte VBA een brainstorm voor een communicatiecampagne om de aantrekkelijkheid van de grote bouwondernemingen te versterken. Deze campagne genaamd ‘More than Building’ werd gelanceerd in september 2019. Zij legt de nadruk op de identiteit van onze sector, en op de ongelooflijke rijkdom en kansen die hij biedt. De campagne beoogt de aantrekkelijkheid van de grote bouwondernemingen te verhogen, zowel intern, door de fierheid van de medewerkers te benadrukken, als extern, door het imago te verbeteren en nieuwe talenten aan te trekken.

Onze acties

  • Getuigenissen en Good News over de Bouw

    More than Building gaat uit van positief denken en plaatst de goede praktijken van onze sector in de spotlights. We publiceren tal van getuigenissen uit en over onze ondernemingen. Werfleider, loodgieter, kraanmachinist, marketingverantwoordelijke, BIM-manager… ze vertellen allemaal waarom ze graag werken bij onze leden. En daar blijft het niet bij! Via Good News vestigen we ook de aandacht op voorbeeldig gedrag in onze sector en op de positieve initiatieven.

    Good News

    Testimonials

     

     

  • De schaarste op de arbeidsmarkt aanpakken

    More than Building wil onze leden ook helpen om medewerkers te vinden door hun aantrekkelijkheid te verhogen. Daarom richten we ons op onze website op jobs uit al onze ondernemingen. Dat is niet verwonderlijk de meest bezochte rubriek van onze website, met ruim 40% van alle bezoeken aan More than Building.

    Verder lezen

12/2

En verder…

En voor 2020…

De eerste fase van More than Building werd gelanceerd in 2019 loopt door in 2020. Daarna krijgt de campagne een vervolg via nieuwe initiatieven, maar steeds met dezelfde doelstelling: aantonen dat de bouwsector zeer aantrekkelijk is. En dat door:

  • Werfzeilen voor More than Building om de campagne en haar thema’s te promoten.